خدمات تراش CNC

خدمات تراش CNC قطعه سازی تراشکاری قطعه تراشی

خدمات تراش CNC حدید صنعت:

خدمات تراش cnc وساخت انواع قطعات صنعتی با بالاترین دقت و کیفیت و سرعت

آماده همکاری با تمامی صنایع خودروسازی ، صنایع نظامی، پزشکی و بهداشتی ،نیروگاه ها و صنایع سیمان ومعدن شرکت های نفت وپتروشیمی و…

ساخت قطعات ماشین آلات صنعتی ، فرز کاری و تراشکاری

ما از سال ۱۳۴۶ مشغول ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و انواع قطعات هستیم و در طول این سال ها با کسب تجربه فراوان و اهمیت به استفاده از قطعه با دقت بالا و متریال با کیفیت پی بردیم.

در همین راستا ما موفق به همکاری با بسیاری از شرکت های بزرگ در امر قطعه تراشی شدیم.

به همین دلیل برای بالا بردن دقت و سرعت کارا با ارتقاء ابزار های ماشین تراشی خود ،مجبور به استفاده از دستگاه های CNC شدیم.

افتخار ما ساخت بسیاری ار ماشین آلات صنعتی و قطعه تراشی و قطعه سازی با تنوع بسیار زیاد برای شرکت های مختلف می باشد.

خدمات تراش cncحدید صنعت
خدمات تراش cncحدید صنعت

درباره تراش cnc:

دستگاه های تراش cnc بر دو بستر تخت و مورب ساخته شده اند، دستگاه های محور مورب برای کارهای دقیق وتیراژ بالا عملکرد بهتری از خود نشان می دهند ،راحتی اپراتور برای باز وبسته کردن قطعه ، تخلیه ضایعات ،فضای باز قسمت جلوی دستگاه و سرعت بالاتر اسپیندل و همچنین نوع ابزار و تنوع ابزاری در تراش محور مورب بسیار بهتر می باشد.

ولی در تراش قطعات سنگین بهتر استفاده کردن از محور تخت می باشد.

تارت دستگاه تراش به مدل های مختلفی می باشد، که در بعضی از مدل های آن دارای ابزار زنده و یا فرز تراش می باشد، که بسیار کارایی دستگاه بالا می رود.

با پیشرفت تکنولوژی ماشین تراش هایcncبه سرعت جای تراش سنتی را گرفته اند ، بطوریکه می توان گفت دستگاه های دستی بیشتر برای موارد خاص کارایی دارند، و برای تراشکاری قطعات با تیراژ بالا اصلا توجیه پذیر نیستن.

تلفن تماس خدمات تراش CNC:

تلفن و فاکس:۰۲۱۵۵۲۲۷۲۳۷

تلفن همراه و تلگرام :۰۹۲۱۳۲۴۲۷۶۶

ایمیل:HADIDSANAAT@GMAIL.COM

آدرس: بزرگراه بهشت زهرا (سلام الله علیها)-از جنوب به شمال بزرگراه-اولین جاده سمت راست -جعفر آباد -جنب پارکینگ نیرو -پلاک۵

ساعت کار مااز شنبه تا پنج شنبه:

صبح 8 الی12

بعدازظهر13.30الی17